Nieuws

April 2025

Co-create tomorrow: Conclusion Consulting en ESG MKB bundelen krachten!

Toekomstbestendig ondernemen kan complex lijken, maar met de juiste tools en praktische ondersteuning is het verrassend eenvoudig. Vanaf vandaag werken Conclusion Consulting en ESG MKB intensief samen met een duidelijk doel: co-create tomorrow! 

Nieuws

April 2025

Deskundigheid zonder gedoe – versnellen met ESG voor toekomstbestendig ondernemen

Met trots kondigen wij onze samenwerking aan: Vermetten Accountants | Adviseurs en ESG MKB bundelen hun krachten om duurzaam en verantwoord ondernemen eenvoudiger dan ooit te maken.

Nieuws

Maart 2025

De Hooge Waerder Accountants Waerder en ESG MKB maken duurzaam ondernemen samen makkelijk!

Met trots kondigen we een nieuwe samenwerking aan tussen De Hooge Waerder Accountants en ESG MKB.

Nieuws

Maart 2025

Business School Netherlands (BSN) en ESG MKB bundelen hun krachten

Nieuwe strategische samenwerking tussen Business School Netherlands en ESG MKB maakt toekomstbestendig ondernemen simpel.

Klantcase

Februari 2025

Het ESG Impact Rapport van Business School Nederland

Leren, Leiden, en Duurzaam doen

Klantcase

Februari 2025

Klantcase: Leeuwendaal en ESGMKB

Het opstellen van een ESG Impact Rapport moeilijk? Dat vinden ze bij Leeuwendaal niet…

Blog

Januari 2025

Verkeersveiligheid: ‘quick win’-thema voor CSRD?

Een kansrijke route naar duurzaamheid met verkeersveiligheid als startpunt

Blog

Januari 2025

De E in ESG: Milieu-impact en financiële prestaties

De “E” van ESG draait om de milieu-impact van je bedrijf én hoe externe milieufactoren je financiële resultaten beïnvloeden. Sinds 2024 stelt de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) in de EU strengere eisen aan duurzaamheidsrapportages. Dit biedt bedrijven kansen om transparanter en toekomstbestendiger te worden.

Klantcase

December 2024

Klantcase: De Hooge Waerder en ESGMKB

De Hooge Waerder maakt succesvol gebruik van ESG MKB om duurzaamheidsdoelen te behalen en transparant te rapporteren, wat zowel hun interne processen als klantcommunicatie versterkt.